Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ximpressivex | użytkownik

imię i nazwiskoAnna Mikrut adresTarnów zarejestrowany09.06.2010 @14:25:38 ostatnio na stronie15.06.2014 @22:42:05

Jestem osobą, która bardzo lubi fotografować. Dopiero zaczynam, ale szybko uczę się na swoich błędach, dlatego chcę byście pomogli mi dostrzec to, co robię źle

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty61 komentarze997 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~madzia1205    07.09.2010 @18:46:18
ostra krytyka. Moze i dobrze
jej mama tez ciagle zadaje to samo pytanie;P Za co sie garbisz. Odpowiedzi nie ma.:D
Dzieki
oceniaj tez czasem pozytywnie
~sisiisis    05.09.2010 @20:16:29
ale nie ja tylko pytam mały kadr ? - ciasny ok - czasami lubię "ściaśnić " to nic złego na prawdę zdjęcia nei kadrowałem takie wyszło spod mej ręki pozdrawiam
~sisiisis    05.09.2010 @19:55:17
co rozumiesz pod pojęciem mały kadr ?
~nolnejm    30.08.2010 @16:24:11
dziękuję
~Reminiscencja    29.08.2010 @15:04:44
To taki rodzaj prewencji, jak zaczniesz pić to zrozumiesz że trudno bez zapitki dzięki
ostatnio edytowane: 2010-08-29 15:05:41
_______
Vous vous moquez de moi!
~kasiaczarna    22.08.2010 @19:12:54
dzięki!
_______
'co świat ma z dwojga ludzi, którzy nie widzą świata?'
~Bromelia    21.08.2010 @23:08:25
ładne zdjęcia
pozdrawiam.
~darkwire    21.08.2010 @11:22:33
oj, dzieki za obserwację, ja nie warty...
~darkwire    21.08.2010 @03:49:34
pieknie focisz!
cwicz kadrowanie i rób duzo zdjec a postepu nie unikniesz
pzr
~darkwire    21.08.2010 @03:36:36
dzieki za koment
~Gregpl    20.08.2010 @21:38:42
Do takiej fotografii wystarczy byle kompakt z flashem, dowodem na to jest np moje 5gorszy, wykonałem je wbudowanym odbitym od kilku kartek
~Gregpl    20.08.2010 @21:29:59
Dzięki, uchwycone za jednym razem, prób było wiele aby dobry efekt uzyskać
~AmperNr1    20.08.2010 @14:17:05
ciekawie zapowiadająca się galeria
pozdrawiam
~jaol9    20.08.2010 @10:48:14
dzięki
~freemax    20.08.2010 @10:45:04
dzięki wielkie księżniczko
~VisaVi    15.08.2010 @16:25:20
Proszę, zagłosuj jeśli możesz

> http://nk.pl/sony/konkurs/galeria/1649622

Dziękuję
_______
Klaudia Bojanowska
~meteusz    14.08.2010 @11:41:34
no i teraz ladnie powinnas napisac dlaczego nie zachwyca ;]
~JuliaSz    14.08.2010 @10:31:46
dziękuję ... wspaniałego i twórczego weekendu
pozdrawiam serdecznie
_______
pozdrawiam wszystkich odwiedzających moją galerię
---------------------------------------------------------------




~zuzannaw    14.08.2010 @10:07:19
Dzięki !
Miałam tego świadomość . Niestety toto miało taki kolor, że co bym nie robiła i tak wyglądało do bani. Pozdrawiam !
~piotrmajewski    13.08.2010 @13:10:24
dziękuje za odwiedziny!
_______
Zamiast mi dziękować - możesz również skomentować ! DZIĘKI!
~kasiaczarna    13.08.2010 @12:45:13
pięknie dziękuję!
_______
'co świat ma z dwojga ludzi, którzy nie widzą świata?'
~xmartaax    12.08.2010 @21:23:16
Tylko na takiego wygląda
~analogija    12.08.2010 @19:42:07
PS. Nie każde zdjęcie musi być krystalicznie ostre
~analogija    12.08.2010 @19:38:55
Nie wiem czy się domyśliłaś, ale jest to zdjęcie robione aparatem analogowym. Ponadto przy dłuższym naświetlaniu trudno się nie poruszyć, a mi ten efekt odpowiada.
~osiolekpl    12.08.2010 @19:37:48
z moim też jest ciężko. Chociaż zauważyłam, że ostatnio pozuje przed obiektywem ;P
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt